کد خبر: 146533370
تاریخ انتشار: جمعه 17 آذر 1396
خانه » حواشی » حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی » بیانیه معظم له در محکوم نمودن انتقال پایتخت اسرائیل به قدس شریف
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی ضمن بیانیه ای انتقال پایتخت اسرائیل به قدس شریف را محکوم نموده و از سران کشورهای اسلامی، سازمان های بین المللی و مردم مسلمان و همه حق طلبان خواستند با همبستگی کامل مانع اشغال قدس شریف شوند.

به گزارش چی 24 به نقل از حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی:

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی ضمن بیانیه ای انتقال پایتخت اسرائیل به قدس شریف را محکوم نموده و از سران کشورهای اسلامی، سازمان های بین المللي و مردم مسلمان و همه حق طلبان خواستند با همبستگی کامل مانع اشغال قدس شریف شوند.

 

متن بیانیه معظم له بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

«فَوَيْلٌ لِلَّذِينَ ظَلَمُوا مِنْ عَذَابِ يَوْمٍ أَلِيمٍ»(زخرف/65)

 

جهان اسلام یکبار دیگر درمقابل آزمایش عظیمی واقع گردید، طرح استکباری و صهیونیستی به رسمیت شناختن قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر، توطئه ای جدید است که باید با هوشیاری و وحدت مسلمانان و آزادگان جهان خنثی گردد،  آمریکای جنایتکار و نوکران او بدانند که قدس قلب تپنده جهان اسلام است و هیچگاه اجازه نخواهیم داد که یک رژيم نامشروع و کودک کش پای در آن سرزمین مقدس گذارد.

 

اينجانب ضمن محکوم کردن این اقدام ایالات متحده آمریکا از سران کشورهای اسلامی و سازمان های بین المللي میخواهم هرچه زودتر به وظیفه خود عمل کرده و مردم مسلمان و همه حق طلبان با همبستگی کامل مانع اشغال قدس شریف شوند و رژیم غاصب صهیونیستی بداند که عمرش رو به پایان است و ادعای پایتختی قدس شریف نابودیش را تسریع خواهد کرد و به زودي از صفحه روزگار محو خواهد شد، ان شاءالله.

 

حسین نوری همدانی 18 ربیع الاول 1439

برچسب ها
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین